måndag 6 februari 2012

Stort ömmande hål

Har ingen bra dag idag :(

Det stora svart ömmande hålet som jag har lyckats hålla stängt så länge har plötsligt sprängts sönder. Det gör så ont o jag vet inte vad jag ska göra för att ta bort smärtan...

Försöker bara komma på vad jag ska göra för att bli distraherad o tänka på annat. Måste döva smärtan på nåt sätt men vet inte hur. Funderar på alla tänkbara metoder men ingen känns tillräckligt bra.

Hålet äter upp mig inifrån o jag känner mig så tom :(

Varför kan jag inte hålla det stängt o igenbommat för all framtid???

Ja, ja de e som de e...

Kram på er alla där ute

4 kommentarer:

  1. kan du inte fylla hålet med kunskap om hålets historia och förändra hålet till ett minne som inte gnager...

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset men de e lättare sagt än gjort...

    SvaraRadera
  3. Åhh jag tycker så synd om dig! Känner igen mig i situationen så jag hoppas verkligen det löser sig för dig!

    SvaraRadera
  4. Har inget bra råd, så jag skickar en massa styrkekramar

    SvaraRadera