måndag 31 oktober 2011

VARJE GÅNG!!

Vi pratar alldeles för lite om sex...

Ja, i alla fall många som jag känner. Sex ger så mycket energi i ett förhållande. Ja i alla fall om det är bra.

Allt tjat om att man ska komma samtidigt är lite överreklamerat tycker jag. Visst e det riktigt skönt men jag vill inte byta mitt nuvarande sexliv mot nåt annat.

Vi byter kanske inte ställning så ofta eller är speciellt uthålliga men det är jävligt bra varje gång. VARJE GÅNG!!!

Vi har aldrig haft dåligt sex. Kan hända att det inte varit perfekt varje gång men minst 95% av gångerna. Jag har en underbar sambo som ser till att jag får de mest otroliga orgasmerna varje gång vi har sex.

Så vad gör de om vi inte kommer samtidigt (även om det har hänt ett par gånger) när det är så otroligt bra ändå.

Förstår inte hur folk kan leva utan detta fantastiska. Hoppas det är fler som får uppleva himmelriket som jag får :)

http://www.aftonbladet.se/wendela/article13560387.ab
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article13289635.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar