måndag 31 oktober 2011

Usel mamma

Hej, hej, hallå!!!

Ville bara dela med mig lite av ett problem som för mig e ganska jobbigt. Eller rättare sagt skitjobbigt.
Min son blir jätte arg o ledsen varje dag när jag kommer o ska hämta honom på dagis.
O ja, jag vet att jag borde vara glad över att han trivs så bra där men e det för mycket begärt att han nån dag skulle kunna bli lite glad över att se mig.
Det har pågått så länge nu att jag börjar bli riktigt ledsen av det o känner mig mer o mer värdelös för varje dag.
Vissa dagar får jag muta med att vi ska åka o hälsa på mormor för att få med mig honom därifrån.
Jag ser alla andra barn som blir så glada när deras föräldrar kommer o så min som bara blir arg o ledsen. E jag verkligen så hemsk att han inte vill åka med mig hem???
Det har blivit den jobbigaste stunden på dagen fast det borde vara tvärt om. Jag fasar för att åka o hämta honom o börjar undra vad alla runt omkring ska tro. Snart tror de väl att vi e elaka mot honom hemma o anmäler oss.

Skulle vara så skönt o få veta om fler har samma problem som jag.

Jag känner mig så ensam o usel i allt det här :(
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article13682683.ab
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article11518003.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar