tisdag 10 maj 2011

Har de rätt att göra så???

Inte ett lätt dilemma. Hur ska man göra???

Om ens barn inte får lov att komma till förskolan måste man ju få nån form av ersättning.

I alla fall skulle inte jag ha råd att vara hemma med min son utan minsta ersättning. Vi skulle konka direkt.

Är det tillåtet för förskolan att neka barnen tillträde då de riskerar att vara smittade???

Det är väl i så fall en fråga som behöver tas upp???

Om nu mamman var magsjuk så borde det i alla fall vara helt logiskt att pappan tog hand om barnen. Eller???

Det finns så många konstiga regler överallt och jag har lärt mig efter mycket om och men att man själv måste ta reda på sina rättigheter. Ingen annan ser till ditt bästa förutom du.

Ta reda på alla regler överallt så att du har kött på benen och vet att du har rätt.

Det är mitt bästa tips till alla :)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13002415.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar