tisdag 10 maj 2011

Allt tillsammans

Vad är en kris???

Jaha, när man bråkar om allt o inget....

Men måste man göra allt tillsammans hela tiden?

Måste båda sitta o titta på film för att den ena vill det?

Måste båda sitta på altanen o njuta av det varma vädret bara för att den ena gör det?

Jag har inte svar på frågorna men jag tror på att prata med varandra. Jag tror på att man ibland gör som den ena vill o ibland som den andra vill. Ibland gör var o en det den vill utan att det blir sura miner.

Det handlar om att ta hand om varandra o se till så att alla i familjen mår bra.

Jag älskar min sambo o kanske säger jag det inte tillräckligt ofta. Vi kommer att få ett långt o lyckligt liv tillsammans även om vi bråkar ibland o krisar.

Vi kommer att klara av allt om vi gör det tillsammans :)

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article13002107.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar