torsdag 13 september 2012

Onyttig

När jag gick o la mig igår kände jag mig väldigt onyttig av att jag inte hade tränat. Kändes som jag inte hade tränat på minst en vecka o att jag hade ätit för mycket onyttiga saker...

Men när jag tänkte efter så stämde ju inte verkligheten riktigt med den känslan. Jag tränade dubbelpass lör, sön o mån o vilade tis o ons (en välbehövlig vila). Allt det onyttiga jag ätit var chips o choklad i lördags o sen har jag haft koll på vad jag stoppat i mig de andra dagarna.

Tycker nog att jag håller min plan lite bättre än vad jag kände igår...

Idag var jag dock igång med träningen igen o nu blir det pass både fre, lör o sön o sen kanske en vilodag på mån om jag inte får abstinens o tar ett litet pass ändå :)

Har blivit lite beroende av min träning o läsning. Det är det som får mig att se fram mot nästa dag o att klara av att få dagarna att gå. Blev inbjuden till 35-års kalas 17 nov så nu har jag 2 månader på mig att komma i riktigt bra form o nåt som håller igång mig i minst 2 månader till.

Det långsiktiga målet e ju att kunna gå på stranden nästa sommar o känna mig riktigt bekväm i en snygg bikini. Ett mål som jag ska klara. Inget kommer att stoppa mig nu. Jag har ju inget annat att fokusera på så jag ser inga hinder på vägen...

Kramis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar