fredag 14 september 2012

Fredag igen

Så var de då en tung fredagskväll igen. Fortfarande ensam o tyngd av saknad...

Tycker veckorna numer består av måndagar o fredagar. Lättnaden på måndagen att få återgå till jobb o släppa tankarna på mitt eget liv o fredagarna när saknaden e som störst. Drömmer om honom i princip varje natt o vaknar varje morgon o inser att det bara var en dröm o att jag måste gå upp o fortsätta leva mitt eget tomma liv.
Igår drömde jag att jag sprang på honom på stan. Helt plötsligt stod han bara där framför mig o han blev lika förvånad över att få se mig som jag blev över att få se honom. Vi höll om varandra o det kändes precis som förut. Vi var båda lika lyckliga över att ha träffat på varandra men sen var han tvungen att gå igen. Han ville inte men var tvungen o innan jag hann blinka så var han borta. Resten av drömmen sprang jag runt o letade efter honom o kunde inte förstå hur han kunnat försvinna så fort. Undrar vad den drömmen ska betyda???

Önskar så att de senaste 5 veckorna bara var en dröm o att nån kom o väckte mig snart så att jag fick fortsätta att leva det lyckliga livet jag levde i somras.

För varje dag som går så dör hoppet om att han ska komma tillbaka lite mer. Känns så jobbigt när hoppet tynar bort. Jag älskar honom fortfarande så mycket...

Har haft en myskväll med lillprinsen o nu när han har somnat tänkte jag lämna mitt eget liv ett tag o återvända in i bokens värld där allt e möjligt.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar