onsdag 29 augusti 2012

Öm

Nu e jag riktigt öm i kroppen...

Körde ett nytt pass från Bodyrock idag trots rejäl träningsverk från igår. Ett fantastiskt roligt program som jag kommer kunna köra hundra gånger innan jag kommer upp i fullt antal rep på en hyfsad tid. Där har jag nåt att bita i.
Nu känns hela kroppen som spagetti men det känns riktigt bra att vara igång med träningen. Nästa vecka ska jag försöka dra igång med löpningen med om jag lyckas få barnvakt. I värsta fall får det bli löpbandet fast det inte alls e lika kul som att springa ute. Men det får gå ändå bara jag får tränat ordentligt.
Ska bli spännande o se vilket resultat det blir på en månad...

Till helgen är det dags för släktgolf o trots att jag knappt hunnit spela i år ska jag göra mitt bästa för att återta min titel från första året.

Kommer dock kännas i magen till helgen då F skulle ha kommit hit då. Saknaden finns där hela tiden men all min fokusering på träningen hjälper mig verkligen igenom dagarna. Det ger mig ett mål o nåt att kämpa för. Det hjälper mig att se lite ljusare på framtiden o får mig att längta lite till nästa dag o nästa träningspass. En längtan som jag verkligen har mått dåligt av att inte ha...

Att inte ha nåt att se fram mot har varit det absolut jobbigaste att bearbeta. Jag mår långt ifrån bra men nu känns i alla fall inte varje dag som en lång plåga...

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar