tisdag 28 augusti 2012

Bodyrock

Har just kört mitt första pass med bodyrock.tv

Riktigt jävla jobbigt måste jag säga men ruskigt kul. Började med ett 12 min långt pass som jag innan trodde att jag skulle klara hyfsat eftersom jag förenklade övningarna en aning för att hamna på min nivå. Men shit vad jobbigt det var. E som spagetti i både ben o armar nu o gissar att det kommer kännas lagom mycket i morg.

Planen nu e att köra bodyrock minst 4 ggr i veckan o springa minst 2 ggr i veckan.

Har tagit en förebild som jag publicerar med efterbilden om ca en månad. Detta ska ge ett bra resultat om jag håller planen o inget oväntat händer.

Nu jävlar ska jag komma i den form som jag suktat efter i flera år men som jag inte orkat ta tag i... Mammamagen ska bort en gång för alla.

Om nån har andra bra tips på bra träningssidor så tar jag gärna emot :)

Testa gärna bodyrock.tv o dela med er av era åsikter.

Kramis    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar