söndag 12 augusti 2012

Allt e svart

Ser ingen mening med nåt längre...
Allt har förlorat sin mening. Livet har förlorat sin mening. Inte ens kärleken till min son kan hålla mig ovanför vattenytan...
- Du måste anstränga dig!!!(Alla tjatar)
Jag gör det. Jag anstränger mig för att vakna på morgonen. Jag anstränger mig för att gå ur sängen. Jag anstränger mig för att göra frukost till min son. Jag anstränger mig för att fortsätta andas fast varje andetag gör så ont. Jag anstränger mig för att inte gråta varje sekund. Jag anstränger mig för att fortsätta hitta en mening med att leva.
De enda jag vill e att ringa min bästa vän för att få stöd o tröst men han e borta... Han e borta o jag vill inte inse det. Jag vill inte att de ska vara sant. Jag väntar bara på att nån ska komma o säga att det var på låtsas o att allt ska bli som vanligt igen...

Om de finns nån mening med allt som händer så förstår jag ingenting. Vad e de för mening med att två personer som älskar varandra inte ska få vara tillsammans??? Har jag blivit utsedd till nån sorts slasktratt som får betala för alla andras synder också??? Så mycket ont kan jag väl inte ha gjort för att förtjäna all skit hela tiden???

De e så tungt...

Bestämde mig igår för att verkligen försöka leva med de här o försöka gå vidare o koncentrera mig på min son i men de gick inte så bra. Han har nu åkt med mina föräldrar för o bada o jag ligger i soffan o gråter (igen).

Kommer aldrig kunna sluta hoppas på att han kommer tillbaka även om jag vet att den chansen e minimal. Men jag måste hoppas o tro på det för att orka fortsätta.

Orkar inte, vill inte...

F jag älskar dig för alltid...

2 kommentarer:

  1. http://www.vargas12.com/2012/08/mental-helse-mange-kom-ikke-gjennom-pa-hjelpetelefonen-i-sommer/

    Upp och hoppa skaka rumpan!;)

    Ingen mann er verdt å ville dø for Frida. Det er hjelp og få, husk at du er fantastisk, unik og vidunderlig. Det finnes bare en av deg. Du er elsket av mange.

    Lev livet!

    Vargas

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte dö. Jag vill leva. Det som gör så ont e att jag vill leva med honom o det får jag inte :(

    SvaraRadera