söndag 8 januari 2012

Vad är det för fel på mig?

Varför funkar inget i mitt liv?

Allt bara skiter sig hela tiden o jag orkar snart inte mer. 

Jag ger allt jag har för att livet för oss alla ska bli bättre o för att jag ska må bättre men det funkar inte. Allt blir bara värre o jag ser ingen ljusning.

Det jag ser fram mot nu är att börja jobba igen så att jag får en paus hemifrån. Känns ju inte precis som att det är så det ska vara om man e lycklig...

Jag vill bara härifrån men vet att jag aldrig skulle kunna sticka. Min son har o kommer alltid att komma först så jag fortsätter att bita ihop.

Fortsätter att må dåligt o fortsätter att leva ett liv som inte fungerar.

Men trots att kärlekslivet skiter sig ska jag fortsätta att hålla min diet o jag ska fortsätta med mina träningsmål. Det ska han inte få ta ifrån mig. Om jag åtminstone kunde vara nöjd över hur min kropp ser ut så är ju inte allt åt helvete i alla fall.

Mitt liv suger o jag kämpar för att hålla nästippen ovanför ytan o inte falla ner i nån depression som jag känner inte är långt borta.

Nån mer än jag därute som inte kan se nåt positivt i sitt liv o som håller på att falla över kanten???

Kanske kunde vi hjälpas åt o hålla varandras händer så att vi håller oss på rätt sida???

Kramis på er där ute!!!

1 kommentar:

  1. Jag tror att du gör din son lycklig om du själv är lycklig.
    Han blir inte lycklig och trygg om du väljer att stanna i en relation som du inte mår bra av.
    Mina barn är 18 och 15 år. Dom har följt mig i mina relationer, jag har flyttat i hop och isär, men jag har alltid funnits för och med dom.
    Tänk på dig och din son!
    Ni är dom viktigaste personerna i ditt liv <3

    SvaraRadera