måndag 2 januari 2012

Jag vill inte ha hans pengar

Hur kan han bete sig som om han e den enda utan pengar. Den enda utan någonting....

Jag trodde att vi var två om det här. Jag trodde att vi skulle stötta varandra.

Om han inte slutar att fokusera på allt han inte har o börjar se vad han har så står han snart utan. Vet inte hur jag ska få honom att fatta det....

Varför kan han inte se att jag finns här för honom hela tiden i vått o i torrt. Inte för att nån tvingar mig utan för att jag älskar honom o för att jag inte vet nåt annat sätt att leva. I mitt liv stöttar man varandra oavsett vad det är. I mitt liv försakar man saker för den man älskar. I mitt liv lever man tillsammans hela tiden.....

Jag vill inte ha hans pengar eller hans saker. Det kan jag leva utan.

Jag vill ha hans kärlek o hans omtanke tillbaka. Jag vill att han ska vilja dela sitt liv med mig oxå. Hela sitt liv. Jag vill att han ska finnas här för mig i vått o torrt utan att han ska använda det emot mig sen.

Vi har varandra o det räcker för mig.

Men jag kan inte leva med att han tycker att jag tar alla hans pengar o att han beter sig som att han e ensam.

Det är det som gör så ont......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar