måndag 9 januari 2012

Hur vet man vem som är rätt???

Hur noggrann ska man behöva vara?

Den kille jag träffade o blev kär i är inte den man jag lever med idag. Innan vi blev sambos var han mån om att hjälpa mig med allt o se till att jag mådde bra. Han ville alltid göra saker med sonen o var glad o snäll hela tiden.

Han var verkligen den killen som jag hade letat efter. Jag berättade allt om mitt psykotiska ex o var verkligen tydlig med vad jag letade efter. En riktig familjefar som satte familjen först i alla lägen.

Men var tog den killen vägen?

Hur ska man kunna tro på vad nån säger när allt bara visar sig vara tomma ord???

Jag är inte 18 år längre. Jag har inte tid att dejta nån i flera år för att se om han e nåt att ha. Vad gjorde jag för fel? Var det fel av mig att tro på allt han sa?

........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar