tisdag 27 december 2011

Dagens träningsinlägg

Dagen inleddes med den numera obligatoriska havregrynsgröten. Lunchen bestod av lite makaroner med köttfärssås o mycket kokta grönsaker (broccoli, morötter o blomkål).  Kvällsmat med gröt o knäcke.

Allt e kanske inte så nyttigt men det är billigt, gott o definitivt betydligt kalorisnålare än vad jag brukar äta.

Dagens träningspass bestod av 20 min på motionscykeln vilket resulterade i 10 km o 139 kcal.

Efter det blev det 15 armhävningar på knä o 30 situps.

Min plan är att klara 50 armhävningar på knä innan jag går över till att göra på tårna. Situpsen vet jag inte riktigt men jag kör på tills jag känner att musklerna börjar komma tillbaka innan jag gör några ändringar.

Om du oxå kör hårt för att nå din målvikt så hör av dig så kan vi hjälpas åt att sporra varandra...

KÖR HÅRT alla underbara....

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar