tisdag 1 november 2011

Avundsjuk, jag e så avundsjuk...

O givetvis världens lyckligaste syster.

Till våren blir det babyboom i familjen. Båda mina systrar ska ha barn o e beräknade till 6:e och 7:e maj. Snacka om att jag fick en chock när jag fick det beskedet :) Jag tappade talförmågan helt o sa inte ett ord på säkert en halvtimme.

Nu till min egen hemlighet.

Min första tanke när jag fick veta var inte glädje. I stället blev jag bara väldigt ledsen att det inte jag som var gravid. Min dröm var att gå gravid samtidigt som nån av systrarna o inte att det skulle bli så här. Jag vill inte vara utanför mer. Jag vill också vara med.Jag vill också vara lyckligt gravid och sitta och jämföra graviditetssymptom.

Är jag en väldigt självisk och hemsk människa???

Jag visste om att båda försökte bli gravida och jag är glad för deras skull men önskar att det inte var båda på en gång.

Nu hoppas jag själv på ett positivt besked snart då vi inte använder nåt preventivmedel och inte har gjort på ett par månader.

Håll tummarna för att jag snart blir en del av denna babyboom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar