måndag 29 augusti 2011

Jävla våg ;)

Kan inte annat än att säga GRATTIS.

Fy vad duktig hon har varit o nu är det min tur ;)

Kan bara hålla med om att hälsan blir bättre av att träna.

Jag satte igång ordentligt med min träning i april o efter att vara förskyld för jämnan har jag inte varit sjuk en enda gång sen dess. (Ta i trä....)

Nej skämt o sido,,,, men jag känner mig så jävla mycket bättre. Har inte tappat så mycket i vikt men ser i spegeln att det går framåt o det känns på kläderna. Även om jag skulle önska att siffrorna börjar röra på sig lite snabbare så vet jag att det är bättre för kroppen att det går lite långsammare.

Det är ju trots allt frågan om att lägga om hela sin livsstil o inte bara om att gå ner i vikt så fort som möjligt. Nu är det ju dessutom 9 månader kvar till nästa sommar o då kommer jag att vara skit läcker ;)


http://www.aftonbladet.se/wendela/article13532606.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar