onsdag 30 mars 2011

Besviken och sårad

Blod ska vara tjockare än vatten sägs det men jag vet inte.

Det är inte ofta jag ber om hjälp utan när det väl händer så är det för att jag inte kan lösa det på annat sätt. Igår ringde jag min syster och bad henne köra ett par prov till en kollega men det kunde hon absolut inte. Det var hemskt jobbigt och hon och hennes sambo var så hemskt trötta.

Att jag sen låg hemma o hade kräksjuka o verkligen inte kunde sätta mig i bilen fattade hon tydligen inte. Hon frågade flera gånger om proven tvunget måste lämnas på en gång och att jag i så fall kunde planerat det lite bättre så att jag hade lämnat de tidigare.

Jag blir bara så jävla arg, ledsen och sårad......

Om inte jag varit tvungen att lämna proven hade jag väl inte bett om hjälp???

Och hur i helvete ska jag kunna veta att jag kommer att få vinterkräksjukan???

Så jävla besviken.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar