fredag 30 november 2012

Romanprojekt

Håller för fullt på med mitt nya romanprojekt "Där livet börjar".

Har skrivit drygt hälften och tycker själv att det blir riktigt bra. Ja det kommer i alla fall att bli riktigt bra när det blir klart.

Älskar att skriva o kan inte riktigt förstå varför jag hållit mig ifrån det för så lång tid. Just nu lever jag i min huvudkaraktärs liv och hon finns ständigt med mig i tankarna.

Det blir en roman som innehåller allt. Spänning, sorg, kärlek. Min förhoppning är att läsaren ska pendla mellan sina känslor och inte kunna lägga romanen ifrån sig. Vi får se om jag lyckas.

Om du är intresserad av att läsa små korta utdrag ur den så är du välkommen att besöka min andra blogg MF Hand and Heart.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg och en Glad Första advent!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar