onsdag 22 augusti 2012

Upprepning

Kollade igenom mina inlägg under den senaste tiden o insåg att det var MYCKET upprepning...

För er som läser min blogg kanske det blir lite tråkigt att läsa o jag ska försöka börja skriva om annat oxå. Det är ju faktiskt annat som händer i mitt liv med förutom om hur dåligt jag mår.

Förhandlingarna om lärarlönerna ska snart sätta igång igen o då kommer det garanterat lite kommentarer o åsikter om hur det artar sig. Har svårt att se att facken äntligen kommer att stå på sig men jag hoppas verkligen att de kan få fram ett riktigt bra avtal åt oss den här gången.

Vill slutligen bara säga att den största anledningen till att jag har min blogg är för att jag har ett väldigt stort behov av att skriva av mig om det som pågår i mitt huvud så det är svårt att undvika upprepningar...

Ta hand om er

Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar