söndag 25 mars 2012

Jobba eller inte???

Är i valet o kvalet om jag ska jobba i morg. Var sjukskriven i fredags pga förkylning o e inte helt bra än.

Har varit sjuk fram o tillbaka i 1,5 månader nu o vill verkligen bli frisk. Risken är att jag blir sämre igen om jag jobbar i morg men samtidigt e ansvarskänslan för jobbet så stor.. Har så mycket att göra o kommer ännu mer efter om jag e hemma mer.

Samtidigt kanske det rör sig om ett par dagar nu då jag kan bli frisk eller ännu fler dagar om jag går till jobbet o blir sämre igen...

Vet verkligen inte vad jag ska göra.

Vill bara vara frisk o pigg o inte så jävla trött hela tiden som jag har varit nu ett tag...

Svårt beslut.

Kramis

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du ska vara hemma tills du är helt frisk, det går bara runt runt annars.
    Kramen

    SvaraRadera