fredag 10 februari 2012

Tjäna pengar på din blogg

Har funderat mycket på hur svårt det är att tjäna pengar på sin blogg...

Jag har satt in ett antal annonser o sen har jag ca 100 besökare/dag. Problemet är ju bara att ingen klickar på annonserna. Tänk om vi alla kunde hjälpas åt o klicka på varandras annonser lite mer???

Det tar ju ingen tid o det kostar inget att bara klicka.

Bara en liten tanke...

Det hade ju inte skadat om man kunde få in lite extra pengar på sin blogg :)

Bara en liten idé från lilla mig.

Kramis

3 kommentarer:

  1. Jag avskyr reklam och gör allt för att slippa den. Tror att många känner som jag :(
    Hoppas att du får en fin helg!
    Kraaaaam <3

    SvaraRadera
  2. Det är olagligt att be sina besökare att klicka på annonser man visar. Detta kan leda till avstängningar och att man inte får sina intjänade pengar utbetalda.

    Så det är ingen bra idè att skriva detta ;)

    SvaraRadera
  3. Det är inte det jag säger Rasmus. Bara funderade på varför inte alla bloggare inte hjälps åt lite mer... Kan ju knappast vara nån hemlighet att vi alla vill att besökare klickar på våra annonser för annars hade vi ju inte haft några... Eller???

    SvaraRadera