måndag 16 januari 2012

Singel

Förlåt för att det har tagit så lång tid för att uppdatera bloggen men det har hänt så mycket o jag har haft så mycket annat att tänka på.

Kan väl börja med att berätta att jag är singel o ensamstående mamma igen. Det tog ett tag att komma fram till ett beslut men nu är det alltså taget. Sambon flyttade ut i helgen så nu är det bara lillprinsen o jag igen.

Känns så skönt att beslutet är taget o att jag slipper fundera mer. Ännu bättre känns det då sambon var med på noterna o också tyckte att det var den bästa lösningen. Det blev alltså inget jobbigt bryt.

Nu sköter jag mig o sonen själv igen o det känns skönt. Har min familjs fulla stöd i mitt beslut o de har lovat att ställa upp som barnvakt o dyl så mycket de kan.

Känner mig så lätt o mår så bra.....

Nu har jag lagt allt vad karlar heter på hyllan o ska bara ägna min energi på sonen o mig själv. Ska jobba på att bygga upp mig själv o hitta mig själv igen. De enda kontakter jag är intresserad av är vänskapliga relationer o helst med de som har barn så att lillprinsen kan få någon o leka med på fritiden.

Tack för allt stöd som ni visat mig.

Kramis

2 kommentarer:

  1. Skönt att det löste sig till det bästa. Var inte ledsen för att du är singel...Du har din son och ni kommer att fixa det jättebra. Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Bra inställning att du ska bygga upp dig själv! Det är du värd och lilleman också!!
    Stor kram till dig <3

    SvaraRadera