tisdag 13 december 2011

Operation av bröstcancer

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men livet har varit lite upp och ner.....

Det visade sig att det var bröstcancer som mamma hade och idag är det dags för operation. Koncentrationen lyser idag med sin frånvaro och det enda jag kan tänka på är mamma.

Det är en liten operation men jag kan inte låta bli att vara rädd för att nåt ska gå fel. Att hon inte ska vakna upp igen.

Min mormor dog i sviterna av en knäoperation då det bildades en blodpropp så det är svårt att inte tänka på det idag.

Vill bara att samtalet där jag får veta att allt e bra ska komma. Men jag vet att det säkert dröjer ett par timmar till.....

Håll tummarna med mig o be till alla krafter som finns att min mamma får leva länge, länge till.

Älskar dig MAMMA <3

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det är jättejobbigt men försök att tänka positivt! Idag blir ju de flesta helt friska och mår jättebra när de har fått sin behandling :) Jag håller tummarna att allt går bra!

    SvaraRadera